.

.

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Tragedia w Nepalu - Pomoc dla Kumara i jego rodziny


Ostatnie dwa dni były tragiczne dla Nepalu. Mam tam znajomego, który kilka lat temu pokazał mi ten piękny kraj, i mieszka w wiosce obok Kadmandu, nazywa się Kumar Dahal. Bezpośrednio po trzęsieniu ziemi nie mogłem się  z mim skontaktować.  Dzisiaj się udało. Żyje jest cały jego rodzina też. Na miejscu potrzeba wszystkiego, nie mogę inaczej pomóc jak tylko finansowo więc będę wysyłał jakąś małą kwotę. Jeżeli ktoś ma ochotę pomóc to zapraszam. Nie jest to żadna akcja zorganizowana tylko moja osobista pomoc dla człowieka, którego znam i wiem, że tego potrzebuje. Na jednym ze zdjęć jest z córką. Poniżej foto które dzisiaj od niego dostałem...

 To stosunkowo biedy kraj i to co się stało jest straszne. Każda nawet minimalna pomoc się liczy i raczej nie ma możliwości rewanżu.. 
 
BEZPOŚREDNIE KONTO:

Names of the Bank: NEPAL SBI BANK LTD,
Account holder name: Kumar Dahal
Account number: 17715240702046
Swift code: NSBINPKA
26 Durbar Marg Branch, Kathmandu, Nepal
 
















6 komentarzy:

  1. Panie Maćku proszę podaj mi polski nr. konta.Ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma polskiego numeru konta. Konto podane na stronie jest Kumara. Przelew można zrobić również samemu. Koszt takiego przelewu jest różny w zależności od opłat jaki masz bank. Jeżeli nie poradzisz sobie sama, pisz jeżeli jesteś z okolic pomogę albo prześlę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, poradzę sobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję w imieniu swoim i Kumara. Kumar dostał 200 dolarów, bezpośrednio. Wiem, że poszło więcej od razu na jego konto. Super. Oglądałem zdjęcia, pomoc od ludzi dla niego - to pomoc dla całej wioski. Dziękuje każdemu kto się dołożył jesteście wielcy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, no nie tacy znowu wielcy, to co się stało jest ogromną tragedią i dobrze że Pan, Panie Maćku wyszedł z taką inicjatywą, "przyjaciół i znajomych poznajemy w biedzie". Miałam jednak problem ponieważ nr.konta wydał mi mi się za krótki i z różnych innych przyczyn dopiero dzisiaj dokonałam przelewu. Pozdrawiam. Ulka

    OdpowiedzUsuń

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.