.

.

niedziela, 9 czerwca 2019

Tam gdzie widać inaczej

Po raz kolejny mogę Wam pokazać co widzą ptaki.  Mam sporą kolekcje takich fotografii. W ostatnim czasie  mało czasu poświęcam stronie. Ale coś się udało przygotować po to abyście o mnie nie zapominali. Są osoby, które wiedzą, że latanie zawsze było mi bliskie i sprawia mi frajdę i może kiedyś uda się wrócić za stery.  


Uwielbiam patrzeć na chmury z góry i zastanawiać się czy ktoś patrzy na samolot, którym akurat lecę i myśli dokąd. Nie każdy ma takie możliwość więc mogę choć troszkę się tym podzielić. Kiedyś podobne zdjęcia pokazały się na stronie i z tego co widziałem bardzo się podobały. Przyjemności 






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.