.

.

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Latające skarby

W ostatnim  czasie miałem okazję bywać za naszą wschodnią granicą. Poniżej możecie zobaczyć kilka maszyn, które udało mi się zobaczyć. Dla mnie niewątpliwą atrakcję stanowi jeden z największych latających śmigłowców MI 26.
 Ciężko sobie wyobrazić jego wielkość nie widząc go w rzeczywistości - robi wrażenie zwłaszcza jak maszyna mogąca udźwignąć 40 ton wznosi się w powietrze. 
Na zdjęciach możecie zobaczyć Iły, Tupolewy, Migi - samolot amfibie i kilka innych ważnych strategicznie maszyn budowanych przez inżynierów byłego Związku Radzieckiego ale i  nie tylko. Spora część maszyn lata do dziś i ma się całkiem dobrze.   Nie chcę zanudzać Was szczegółami technicznymi poszczególnych samolotów dla ciekawości napiszę, że jest na zdjęciach samolot dokładnie taki sam, w którego katastrofie w 1968 r. zginął Jurij Gagarin.
Jeżeli macie pytania odnoście tych pięknych okazów piszcie.  











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.