.

.

poniedziałek, 14 lutego 2022

UF PRO Hunter gen. 2 - test, opinia

Dziś troszkę inaczej - czyli bardziej od kuchni. Część z Was zapewne zastanawia się nad zakupem markowych ubrań. Realizując swoją pasję trzeba się w coś ubrać, najlepiej tak aby nie szeleściło i było mało widoczne w lesie. W moim przypadku padło na bluzę firmy UF PRO.  Po około miesiącu określiłbym normalnego użytkowania moje rozczarowanie było ogromne.
Firma produkuje bardzo dużo odzieży taktycznej, militarnej, która według producenta ma wytrzymywać najgorsze warunki.  Poniżej macie kilka zdjęć po miesiącu używania. Z czystej ciekawości napisałem do producenta, że taka sytuacja ma miejsce, dostałem bardzo krótką odpowiedź, że przykro im, że produkt nie spełnia oczekiwań i proponują oddać go do serwisu w kraju, który została zakupiona. 
Moja opina odnośnie tego produktu czyli bluzy UfPro Hunter gen.2 jest bardzo negatywna. Dlaczego zobaczcie sami. Nie jest to produkt wart swojej ceny. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.