.

.

niedziela, 11 września 2022

Fatima - miasto w Portugalii

Jesteśmy w Europie, po kontynencie afrykańskim który będzie się tu przewijał jeszcze nie raz postanowiłem Wam pokazać to "święte miejsce". Każdy kraj ma swojego rodzaju miejsca kultu religijnego a jednym z bardziej znanych w Europie jest portugalskie miasto Fatima. 

Położone w środkowej części Portugalii. Miejsce znane z objawień fatimskich, które zaczęły się 1758 r. według legend Matka Boża ukazała się młodej pasterce i dokonała cudu przywrócenia jej głosu. Dla mnie jest to miejsce, które zobaczyłem bo miałem okazję być blisko. Czy wybrał bym się tam jeszcze raz? raczej nie. Jak każde tego typu miejsce przepełnione komercją i dla mnie pozbawione smaku. Poniższe zdjęcia przedstawiają tylko rejon kompleksu fatimskiego. 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.