.

.

niedziela, 13 listopada 2022

Super wiadomość z Togo - udało się dzięki Wam !!!

 Pamiętacie Polską Misję w Togo i Maimoune, o której pisałem tutaj   udało się. Wczoraj dostałem od ks. Roberta informację, że dziewczynka ma już wózek. Może sama poruszać po wiosce i uczestniczyć w jej życiu. 

Jej świat się zmienił diametralnie już nie jest schowana jest wręcz wyróżniona.  To dzięki Wam moim czytelnikom, którzy wpłacili darowizny na konto Misji. Słuchajcie UDAŁO SIĘ - zrobiliście to i dzięki Wam dziewczynka ma nowe możliwości i inne życie. Dla mnie jest to wielka radość i mam nadzieję, że to dopiero początek dla Maimouny.  Z mojego punktu widzenia nie spodziewałem się, że będzie to miało aż taki zasięg i taką moc. Wiem, że nie da się pomóc wszystkim i że dużo ludzi potrzebuje pomocy nawet tu w Polsce ale mimo wszystko się UDAŁO. Pomogliście i daliście dziewczynce szanse na dużo lepsze życie. Dziękuję i mam nadzieję, że uda się nazbierać tyle pieniędzy aby mogła kiedyś stanąć na własnych nogach.  Jesteście WIELCY

Dodatkowo powstała niewielka szkoła, w której dzieci z plemienia będą mogli zdobywać edukację. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.