.

.

poniedziałek, 6 lutego 2023

Zabawy w terenie

Męczę Was tą Afryką ostatnio - więc pora wrócić do domu. Miałem w końcu chwilę aby popracować przy zdjęciach i coś znalazłem. Poniższe fotografie robione są już spory czas temu, w ten dzień miałem do testów obiektyw Sigma 18-35.
     Z tego co pamiętam byłem zły bo warunki były fatalne, szaro i pochmurno. Ja miałem fajny obiektyw do dyspozycji, a nie miałem za bardzo gdzie go przetestować. Natura okazała się jednak łaskawa i dostałem 10 min szansy na zabawę. Co wyszło - nic nadzwyczajnego, fotografie ukazują świat takim jakim jest. Trawa, chmury na niebie, szyszki to znajdziecie wszędzie i przy odrobinie kreatywności można to pokazać w fajny sposób. Takie proste kadry, które widzi nasze oko. 


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.