.

.

sobota, 1 lipca 2023

Spacerowe przypadki 2

Tym razem pare foto najczęściej robione gdzieś blisko jadąc po pracy.  Nie zawsze aparat jeździ ze mną i okazuje się, że najczęściej właśnie wtedy jest coś fajnego do sfotografowania - niestety. 

Zdarza się również, że aparat jest obok i wtedy np. kwiaty przy drodze padają naszą ofiarą. Leśni mieszkańcy również zaglądają do obiektywu. Przykładem może być mama z ostatniej fotografii. Jadąc samochodem coś mi mignęło przed oczami. Zawróciłem, powoli podjechałem przygotowałem aparat i poszło.  Po pierwszym zdjęciu zobaczyłem, że jest z młodym. Udało się podejść i efekt widzicie sami. 


















2 komentarze:

  1. Ładne kwiatki :) Do kompletu letniej łąki brakuje mi maków i jaskra polnego. Chaber śliczny, to niby taki popularny a jednak unikatowy kwiat. Kolor niebieski jest najrzadziej występującym kolorem w przyrodzie, to tylko 10% wszystkich kwitnących gatunków kwiatów. A i jest jadalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna gra kolorów na zdjęciu z zachmurzonym niebem, polem i lasem.

    OdpowiedzUsuń

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.