.

.

niedziela, 29 października 2023

Statyw dla mojego Czytelnika

Mam dla Was kolejną małą niespodziankę. W moim zapleczu pojawił się nowy statyw i w związku z tym mogę oddać jeden którego nie używam.

 Urządzenie renomowanej firmy Hama - używane z lekką wadą głowicy, która nie przeszkadza w użytkowaniu. Ja mało rzeczy dostałem i dostaje w swoim życiu ale miło mi będzie sprawić komuś frajdę a może i pomóc w realizacji pasji i marzeń. Aby otrzymać statyw wystarczy napisać meila: mawi@o2.pl i wyjaśnić dlaczego mam go dać właśnie Tobie (może jakieś fajne zdjęcie).  Z otrzymanych wiadomości wybiorę tę najciekawszą i to Ta osoba dostanie statyw. Termin nadsyłania wiadomości to 1 grudnia 2023 r.  Najlepiej odbiór osobisty, wysyłka możliwa po pokryciu kosztów. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tu napisz co Ci chodzi po głowie - będzie mi miło.